Παρασκευή, 27 Δεκεμβρίου 2013

«Γαλαξίας» ρατσισμού


Με αυτό τον τίτλο η δημοσιογράφος Διαλεκτή Αγγελή, με άρθρο της στην Εφημερίδα των Συντακτών, έδωσε συνέχεια στο θέμα που αναδείξαμε και πρωτο-δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα "Δρόμος της Αριστεράς" για την ρατσιστική πολιτική των σούπερ μάρκετ «Γαλαξίας»
Αναδημοσιεύουμε:
Εργαζόμενη σε εταιρεία προώθησης προϊόντων βρέθηκε να δουλεύει σε υποκατάστημα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ «Γαλαξίας» όταν, ύστερα από μόλις δύο ώρες εργασίας (!) έγινε αποδέκτης ρατσιστικής συμπεριφοράς από τον υπεύθυνο του καταστήματος, με αποτέλεσμα να χάσει τη δουλειά της. Η «Εφ.Συν.» επικοινώνησε με τον σύντροφο της εργαζόμενης, Βασίλη, ο οποίος μας περιέγραψε τα γεγονότα.

Η Α.Μ. κλήθηκε από την εταιρεία, στην οποία εργάζεται περιστασιακά, να προωθήσει διήμερη καμπάνια καλλυντικών προϊόντων στο σούπερ μάρκετ «Γαλαξίας», στην οδό Παύλου Μελά 47, στο Χαϊδάρι. Ωστόσο, δεν πρόλαβαν να περάσουν ούτε δύο ώρες όταν ο υπεύθυνος του καταστήματος την κάλεσε στο γραφείο του, όπου και της ανακοίνωσε ότι πρέπει να αποχωρήσει, καθώς είναι αλλοδαπή και «το κατάστημα είναι ελληνικό και απευθύνεται σε Ελληνες».
Είκοσι χρόνια στην Ελλάδα
Η Α.Μ. εξεπλάγη και δήλωσε ότι είναι η πρώτη φορά που αντιμετωπίζει τέτοια ρατσιστική συμπεριφορά, για να λάβει ως απάντηση: «Για όλα υπάρχει πρώτη φορά». Πρέπει να σημειωθεί ότι η Α.Μ. κατάγεται από την πρώην Σοβιετική Ένωση, ζει στην Ελλάδα πάνω από 20 χρόνια και εδώ και πέντε χρόνια έχει λάβει την ελληνική ιθαγένεια.
Μόλις ο Βασίλης πληροφορήθηκε το περιστατικό από τη σύντροφό του, απέστειλε στην επιχείρηση επιστολή με την οποία κατήγγειλε τη ρατσιστική συμπεριφορά του εκπροσώπου της επιχείρησης. «Η πλέον ρατσιστική συμπεριφορά του εκπροσώπου της επιχείρησής σας είχε αποτέλεσμα, εκτός της στέρησης των αναγκαίων λίγων χρημάτων για την ίδια [αναφέρεται στη σύντροφό του], και την σε μεγάλο βαθμό καταρράκωση της αξιοπρέπειάς της», ενώ συνεχίζει λίγο πιο κάτω λέγοντας: «Θέλω να πιστεύω πως το συγκεκριμένο ρατσιστικό περιστατικό είναι προσωπικό και όχι πολιτική της εταιρείας σας. Δεν μπορώ να παραβλέψω όμως την ευθύνη σας σε ό,τι αφορά το προσωπικό σας. Το σίγουρο είναι ότι σαν επιχείρηση χάσατε αρκετά περισσότερα χρήματα από τα δύο απολεσθέντα ημερομίσθια της συντρόφου μου, αφού πλέον απόφαση της οικογένειας και του περίγυρού μου είναι ποτέ πια στο “Ελληνικό Σούπερ Μάρκετ Γαλαξίας”».
Το περιστατικό που μας αφηγήθηκε ο Βασίλης συνέβη στις 15 Οκτωβρίου του τρέχοντος έτους, ωστόσο δημοσιοποιήθηκε τώρα. Ο ίδιος πάντως δεν έχει λάβει κανενός είδους απάντηση στην επιστολή του μέχρι σήμερα.
Επιχειρήσαμε να επικοινωνήσουμε με τον υπεύθυνο του εν λόγω καταστήματος, ωστόσο ο κ. Φράγκος, που εμφανίστηκε ως τέτοιος, υποστήριξε ότι δεν γνωρίζει το περιστατικό και μας παρέπεμψε στην κ. Ευδοξία, που αρνήθηκε να μας δώσει επίθετο και ιδιότητα και η οποία μας έκλεισε το τηλέφωνο ευχόμενη «Καλές γιορτές»…
Πηγή: Εφημερίδα των Συντακτών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου