Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2009

ΛΙΓΟΣ ΑΥΤΟΣΕΒΑΣΜΟΣ ΚΥΡΙΟΙ

Με αφορμή τις προσωπικές επιθέσεις στα blogs…

Κύριε δήμαρχε και κύριοι και κυρίες της δημοτικής πλειοψηφίας:
Να τους χαίρεστε τους «υποστηρικτές» σας.

Κι αν έχετε υπόψη σας για το αυγό του φιδιού, εσείς το εκκολάπτετε, στον κόρφο σας είναι. Μαζέψτε τους, ανοίγετε τους ασκούς του Αιόλου. Η όλη σας συμπεριφορά αν δεν τους καθοδηγεί, τους «οπλίζει».
Εμένα δεν με αφορά η ανωνυμία ή η επωνυμία ενός blogger. Οι απόψεις, το ήθος, η συμπεριφορά μετράει και μέσω αυτών αποκτά σοβαρότητα και εγκυρότητα.
Δεν κατηγορώ την ανωνυμία, κατηγορώ όμως και αποστρέφομαι την κακοήθεια, την προβοκάτσια.
Μπορείτε να μου πείτε δικαίωμα τους μπορεί να είναι. Ναι μπορεί, αλλά συμπαρασύρουν μαζί τους και εκείνον τον οποίο «υπερασπίζονται».
Εγώ, συμπαρίσταμαι επωνύμως στους «ανωνύμους» που έχουν κάτι να πουν, και θέλουν να το πουν ανώνυμα. Δικαίωμά τους είναι. Όμως λέω και όχι στους κακοήθεις και τους προβοκάτορες.
Προσωπικά, δεν θα ασχοληθώ πλέον με αυτά τα blogs (εμμέσως τοποθετήθηκα όταν με προσκάλεσαν με το όνομά μου να πω την άποψη μου για το σπιτάκι πίσω από το 301, θα ενθυμήστε). Θα τους συνιστούσα να δείξουν λίγο αυτοσεβασμό. Ας αναλογιστούν, τι θα πουν στην κόρη τους ή στο αγόρι τους που σε λίγο θα είναι, αν δεν είναι ήδη blogger, γι’ αυτή τους τη γραφή; Ας αναλογιστούν.

Είναι ώρα για τελεία και παύλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου