Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

Τοπικές εκδηλώσεις και δράσεις

  • Συνεχίζεται η κατάληψη των δημοτικών υπαλλήλων. Εργαζόμενοι του δήμου μας βρίσκονται στο γκαράζ για περιφρούρηση. Μάθαμε ότι τα λίγα σκουπίδια που μαζεύτηκαν ήταν με πρωτοβουλία των εργαζομένων, όπως έχουν αποφασίσει οι ίδιοι οι εργαζόμενοι και τα συνδικαλιστικά τους όργανα.
  • Το ΚΚΕ πραγματοποιεί αύριο στις 7 μ.μ., στο Β’ ΚΑΠΗ (Πλ. Πλαπούτα) συγκέντρωση για την σύσταση Επιτροπής Ανέργων.
  • Η Αλληλεγγύη μας καλεί να βγούμε «όλοι στους δρόμους» http://www.a-po-drasi.gr
  • Το Αυτοδιαχειριζόμενο Κατειλημμένο Έδαφος «Αγρός» καλεί και ενημερώνει όσους ενδιαφέρονται «την Κυριακή 16 Οκτώρβη 2011, ώρα 11:00, φυτεύουμε το χειμερινό σπορείο και προετοιμάζουμε το χωράφι, ώρα 14:00 συλλογική κουζίνα». Την Παρασκευή δόθηκε η θεατρική παράσταση «ΣΤΑ ΒΑΘΙΑ» από την θεατρική ομάδα bufonnata.
  • Συνεχίζεται η δραστηριότητα της «ανοιχτής συνέλευσης Αγίων Αναργύρων» με εξορμήσεις στη ΔΕΗ, σε δημοτικούς χώρους, σε πλατείες κλπ ενώ στη συνέλευση της περασμένης Πέμπτης αποφασίστηκε η πραγματοποίηση δράσεων ενόψει της 48ωρης πανεργατικής απεργίας.
  • Μάθαμε ότι η θεατρική ομάδας «εκτός σχεδίου» ετοιμάζεται για να ανεβάσει φέτος το Μεγάλο μας Τσίρκο.
  • Ομάδα του κινήματος «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ» την Τετάρτη, 12-10-2011, έκανε παρέμβαση στη ΔΕΗ, στην εφορία και στη λαϊκή καλώντας τους δημότες «Να μην πληρώσουν τα χαράτσια». Βίντεο από την κάμερα του Παρατηρητή...
Δείτε επίσης βίντεο από το site του «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ»

    4 σχόλια:

    1. η καταληψη χωρου του παρκου απο τον αγρο δεν
      σας πειραζει /Μονο οι προσκοποι και οι καφετεριες?Κοι οι "αγροτες " καταληψη κανουν , μην μας αποσυντονιζει το 'αντιεξουσιαστικο" περιβλημα !

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    2. Την είπες την εξυπνάδα σου,μπράβο! οι "αγρότες" λοιπόν γιατί κάνουν κατάληψη, για πες μας; Για να βγάλουν φράγκα; Για να αποκοιμήσουν συνειδήσεις; Ο χώρος τους είναι ανοιχτός, οι καλλιέργειές τους μοιράζονται χωρίς λεφτά, οργανώνουν συλλογικές κουζίνες, παρεμβαίνουν σε πολλές περιπτώσεις όταν όλοι οι άλλοι "κοιμούνται" για τη σωτηρία του πάρκου. Οι "αγρότες" δεν απαλλοτρίωσαν δημόσια γη, ούτε την περίφραξαν: δείχνουν τον τρόπο να "χρησιμοποιούμε" το δημόσιο χώρο, συλλογικά, αντιιεραρχικά και μακρυά από λογικές χρήματος. Κοινωνική πρόταση και πείραμα είναι.
      Η πολύ σου κοινωνική "αφέλεια" στο πως θέτεις τα συμπεράσματά σου κάπως παράξενα μου μυρίζει βρε αδερφάκι μου.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    3. Ειναι κουραστικο η αλλη αποψη να χαρακτηριζεται "υπουλη" .
      Οχι το παρκο ειναι για όλους .Χωρις φρακτες και καταλήψεις ,χωρις εμπορους και εκκλησιες και προσκοπους , αλλα και χωρις ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΠΑΝΤΩΣ .Ποιος τους ζητησε να κλαδευψουν τις Ελιες? να καλλιεργησουν 2 στερμματα ?Εχουμε 2 μετρα και δυο σταθμα?Αυριο οι αλλοι θα θελησουν να νοικιασουν για κακκλιεργειες 50 στρεμματα για αστική γεωργια και ο χωρος απο δασος θα γινει καλλιεργεια ...Δεν ειναι αφελεια αυτο.Αφελεια ειναι με όχημα την συμπαθεία μας για τον αντιεξουσιαστικό χωρο να να μας χρησημοποιουν σαν πιονια.Αλλο νομικα αστικο δασος και άλλο αγροκτημα ,αλλο παρκο και αλλο καλλιεργεια.Πηγαινε να συζητησεις με τα "παιδια" και ελα πες μου.Με τετοια "θολουρα" παντως συζητηση δεν κανεις......Και για το ότι παρεμβαινουν όταν οι αλλοι κοιμουνται εχω να πω: φυσικα η απειλή του φοβου παντα πιανει .Προσωρινα μονο όμως !Ο δυσκολος δρομος (μεσα απο την αφορητη γραφειοκρατία και το συστημα όλο), θα είναι ο μονος που θα σωσει το παρκο .Αρκει ο κόσμος να θελει να σωθει.Αλλα νομιζω ότι μονο ενα καφεδακι τελικα θελει (και κανενα σουβλακι για να παραστει σε κινητοποιηση )ενω τα παιδια θα παιζουν μακρυα για να μην τον ζαλιζουν....Ετσι θα εχουμε ενα μοναδικό πολυχωρο καφετεριων και αυθαιρεσιων .Αν αυτο όμως θελει η πλειοψηφία ,δεν σημαινει ότι πρεπει να συμφωνησουν όλοι .Και ενα ερωτημα για το τελος .
      Αν "καταληφθει" ενας χωρος απο το παρκο για ενα βρεφονηπιακο σταθμό δεν θα είναι καταληψη?Η ερωτηση ειναι αν το κανουν όλοι (καταληψη )θα μου αρεσε να το υποστω?

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    4. Ανώνυμε, εσύ πρέπει να ξεκαθαρίσεις τη θολούρα στο μυαλό σου και όχι οι αγρότες: άλλο η κατάληψη ενός δημόσιου χώρου και η κοινή του χρήση χωρίς περιφράξεις και άλλο η απαλλοτρίωσή του από εμπόρους, εκκλησίες,προσκόπους κτλ. Οι "αγρότες" δεν είναι τσιφλικάδες του πάρκου -σαν τον φορέα και τον πολύ κύριο μηλιώνη- και ούτε "κατέχουν" το κοντέινερ και το 1 στρέμμα γης που καλλιεργούν. Κοινωνική πρόταση κάνουν για το πως να προστατεύουμε τους δημόσιους χώρους, πως συλλογικά και χωρίς χρήματα να βρισκόμαστε και να αντιστεκόμαστε. Αν εσύ νιώθεις πως σε χρησιμοποιούν ως πιονι μάλλον δεν έχεις καταλάβει τα παιχνίδια που παίζονται στο πάρκο και την κομμάτι κομμάτι διάλυσή του. Και ενώ λες και λες, δεν μας λες γιατί το κάνουν αυτό που κάνουν οι "κακοί καταληψίες". Για τα φράγκα, για να χτίσουν παραμάγαζο, γιατί δεν έχουν τί άλλο να κάνουν και πλήτουν, από αφέλεια, τους πληρώνει κάποιος, τί διάολο ζητάνε εκεί; Και αυτές τις εξυπνάδες για την "θολούρα" πες της σε κανένα κόμμα (ένα είναι το κόμμα!)
      Επρεπε να "τους" πεί κάποιος να κλαδέψουν τις ελιές; πρέπει εσένα να σου πει κάποιος, να φροντίσεις έναν κοινό χώρο;Δεν μπορείς χωρίς καθοδήγηση... Ο δυσκολος δρόμος είναι η γραφειοκρατία ή το να υπερασπιστεί ο κόσμος και η γειτονιά το πάρκο από επίδοξους τσιφλικάδες; Και να σου απαντήσω και στο φοβερό σου ερώτημα: αν ελλείψει βρεοφονηπιακών σταθμών -που η τρόικα και οι δήμοι κλείνουν- κάποιοι γονείς αποφάσιζαν να καταλάβουν ένα από τα κτίσματα του πάρκου -πριν ή αφού έχει γίνει καφετέρια, ή παραμάγαζο ψευτοοικολόγων και αδρά αμοιβόμενων μη κυβερνητικών οργανώσεων τύπου ΚΕΑΝ- μηλιώνη- και χωρίς αντίτιμο τον λειτουργούσαν για αυτούς που έχουν ανάγκη για να μπορέσουν τα παιδιά τους να έχουν ένα δικό τους χώρο, μακάρι να το έκαναν (στο βαθμό που θα σέβονταν το φυσικό περιβάλλον και η λειτουργία τους ήταν πραγματικά κοινωνική). Ξέρω βέβαια τί θα πεις: ο δύσκολος δρόμος για τους βρεφονηπιακούς σταθμούς είναι η γραφειοκρατία και το σύστημα -ίσως, λέω ίσως και η πάλη μέσω του κόμματος(ένα είναι το κόμμα!)- Μέχρι τότε βέβαια, άσε τα βρέφη στο δρόμο και τους γονείς χωρίς να ξέρουν τί να κάνουν...
      ΥΓ Για εξήγησε τί θέλεις να πεις με τη φράση σου "Και για το ότι παρεμβαινουν όταν οι αλλοι κοιμουνται εχω να πω: φυσικα η απειλή του φοβου παντα πιανει". Γιατί ελλείψει επιχειρημάτων λέμε ανέκδοτα... Πραγματικά άβυσσός η ψυχή...

      ΑπάντησηΔιαγραφή