Την Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013, ώρα 7 μ.μ. στο παλιό δημαρχείο (απέναντι από εκκλησία Αγίων Αναργύρων)
Η ημερήσια διάταξη: - Έκθεση Εσόδων-Εξόδων Δ΄ Τριμήνου για τον έλεγχο υλοποίησης του προϋπολογισμού έτους 2012 (σχετ. η με αρ. 024/2013 απόφαση Οικονομικής Επιτροπής)
- Τροποποίηση της αρ. 368/2012 απόφασης Δ.Σ. αναφορικά με τα τέλη διαφήμισης (σχετ. η με αρ. 019/2013 απόφαση Οικονομικής Επιτροπής)
- Έγκριση της διενέργειας της «Προμήθειας τροφίμων για τους Βρεφονηπιακούς Σταθμούς του Δήμου για το έτος 2013»
- Έγκριση διενέργειας της εργασίας «Επεξεργασία συστημάτων συναγερμού φύλαξης δημοτικών κτιρίων, ο.ε 2013»
- Έγκριση διενέργειας της εργασίας «Επεξεργασία πρακτικών συνεδριάσεων Δ.Σ. ο.ε 2013»
- Έγκριση διενέργειας προμηθειών για την κάλυψη των αναγκών του Δήμου
- Έγκριση διενέργειας εργασιών/προμηθειών για την κάλυψη των αναγκών του Δήμου
- Έγκριση διενέργειας εργασιών για τους Βρεφονηπιακούς Σταθμούς του Δήμου μας.
- Αποδοχή της υπ’αριθμ.52/2012 μελέτης και ορισμός τρόπου εκτέλεσης για το έργο: «Έργα Α.Π.Ε., δράσεις βελτίωσης της ενεργειακής απόδοσης και ορθολογική διαχείριση ενέργειας στο 11ο Δημοτικό & 1ο Νηπιαγωγείο του Δήμου Αγίων Αναργύρων – Καματερού: Υλοποίηση έργων ΑΠΕ και ΕΞΕ – Έργα δημοσιότητας/ευαισθητοποίησης»
- Έγκριση του 1ου Α.Π.Ε. (τακτοποιητικός) για το έργο «Διαμόρφωση αύλειου χώρου 1ου Γυμνασίου» (Α.Μ. 70/2007)
- Έγκριση πρωτοκόλλου προσωρινής και οριστικής παραλαβής για το έργο «Κατεδαφίσεις ρυμοτούμενων αυθαίρετων και επικίνδυνων κτισμάτων»(Α.Μ.68/2010).
- Έγκριση μελέτης «τοπογραφικές αποτυπώσεις στα Ο.Τ. 1216,1218,1219 & 994 Δήμου Καματερού» προϋπολογισμού 2.700 € με τον φ.π.α. 23%
- Αποδοχή μελέτης, τρόπος εκτέλεσης και δέσμευση ποσού για την εργασία με τίτλο «Διοργάνωση εκδηλώσεων για τον εορτασμό της ιστορικής επετείου της 25ης Μαρτίου 1821» (Α.Μ. 12/2013)
- Διόρθωση της με αρ. 20/2013 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου που αφορά έγκριση δαπάνης ποσού 12.000,00 € για αμοιβή γιατρού εργασίας σύμφωνα με την υπ΄αρ. 7/2013 μελέτη
- Έγκριση της υπ. αριθ. 5/2013 Απόφασης του ΔΣ της ΔΗΚΕΑΑΚ αναφορικά με την αποζημίωση της πρόεδρου της δημοτικής επιχείρησης.
- Συγκρότηση επιτροπής επίλυσης με συμβιβασμό φορολογικών διαφορών και αμφισβητήσεων μεταξύ Δήμου και φορολογουμένων έτους 2013.
- Μετακίνηση της υπαλλήλου Οικονομοπούλου Αγγελικής στο εξωτερικό στο πλαίσιο του έργου με τίτλο «Languages in Urban Communities – Integration and diversity for Europe (LUCIDE)»
- Μετακίνηση της υπαλλήλου Σιέρρα Ελένης στο εξωτερικό στο πλαίσιο του έργου με τίτλο «Languages in Urban Communities – Integration and diversity for Europe (LUCIDE)»
- Αποζημίωση ρυμοτομούμενου στην πολεοδομική ενότητα «γειτονία 2 – Άτταλος» της δημοτικής κοινότητος Καματερού (Αίτηση Παυλάτος Άγγελος)
- Διαγραφές λανθασμένων εγγραφών για παραβάσεις Κ.Ο.Κ. σε φορολογικούς καταλόγους, διορθώσεις & επαναχρέωση.
- Επιστροφή ποσού 50,45 € στον ΛΕΚΚΑ ΓΕΩΡΓΙΟ του Αλεξίου ως αχρεωστήτως καταβληθέντα.
- Επιστροφή ποσού 132,58 € στην ΠΛΙΑΤΣΙΚΑ ΟΛΓΑ του Παντελή ως αχρεωστήτως καταβληθέντα.
- Επιστροφή ποσού 84,77 € στην ΠΟΝΗΡΑΚΗ ΜΑΡΙΑ του Γεωργίου ως αχρεωστήτως καταβληθέντα.
- Επιστροφή ποσού 250,00 € από παράβαση ΚΟΚ στον κ. Τσόκο Κωνσταντίνο του Ιωάννη
- Επιστροφή ποσού 100,80 € στην ΦΟΥΝΤΟΥΛΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ως αχρεωστήτως καταβληθέντα.
- Έγκριση προμήθειας τροφίμων για τις άπορες οικογένειες της πόλης, ορισμός τρόπου εκτέλεσης και δέσμευση ποσού για το έτος 2013.
- Κατανομή ΣΑΤΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου