Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Διακρίσεις στο σχολικό συγκρότημα του 5ου & 10ου Δημοτικού Σχολείου

Καταγγελία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 10ου Δημοτικού Σχολείου Αγίων Αναργύρων
Και δημοσίευμα στο zougla.gr
ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ - ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ
Θέμα: «Αpartheid στο σχολείο μας»
Αγαπητοί κύριοι,
Αφού εξαντλήσαμε τις επισκέψεις μας σε όλη την ιεραρχία της εκπαίδευσης(Γ Διεύθυνση Αθήνας,Περιφέρεια,Υπουργείο κι άλλους αρμόδιους φορείς καταλήξαμε στην απόφαση να κοινοποιήσουμε την κατάσταση που αντιμετωπίζουν 150 μαθητές μέσα στο σχολικό συγκρότημα του 5ου και 10ου Δημοτικού Σχολείου Αγίων Αναργύρων.
Έχουμε το φαινόμενο του διαχωρισμού και της διαφορετικής αντιμετώπισης από την αναπληρώτρια διευθύντρια της Γ΄ Διεύθυνσης Αθήνας, κα Μανή αλλά και των συναρμοδίων της, των παιδιών που πάνε στο ίδιο σχολικό κτίριο και μένουν δίπλα το ένα στο άλλο, στην ίδια γειτονιά και πιθανόν και στην ίδια πολυκατοικία.
Συγκεκριμένα δεν διδάσκεται καμία ξένη γλώσσα στο σχολείο μας, το 10ο Δημοτικό ενώ αντίστοιχα στο συστεγαζόμενο σχολείο, το 5ο Δημοτικό, διδάσκονται και οι τρεις ξένες γλώσσες, Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά.
Ξέρετε πολύ καλά ότι η περιοχή μας είναι μια εργατική περιοχή με ανθρώπους του μόχθου και του μεροκάματου. Κάποιοι από αυτούς αντιμετωπίζουν έντονα οικονομικά προβλήματα –όπως πολλοί άλλοι αυτές τις μέρες- και έχουν αναγκαστεί να διακόψουν το φροντιστήριο Αγγλικών των παιδιών τους. Το σχολείο ήταν η μόνη τους ελπίδα για να μάθουν αγγλικά τα παιδιά τους και αυτή η ελπίδα προδόθηκε.
Σε μια περίοδο φτωχοποίησης της Ελληνικής κοινωνίας, άγριας υπερφορολόγησης των νοικοκυριών, χαρατσιών,έκρηξη της ανεργίας απαιτούμε από το κράτος να προσφέρει τα αυτονόητα σε μια ευνομούμενη πολιτεία.
Επισημαίνουμε την λέξη αυτονόητα (διότι παρ΄ότι οι μαθητές της σχολικής μας μονάδες θα έπρεπε βάση νόμου να διδάσκονται δυο ξένες γλώσσες αυτή την στιγμή ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ!!!).
Εκείνο όμως, σαν αχόρταγος Κρόνος καταπίνει τα παιδιά του, γιατί πώς αλλιώς μπορούμε να χαρακτηρίσουμε αυτόν που στερεί από τα παιδιά μας το δικαίωμα να έχουν εκπαιδευτικό στην τάξη.
Δεν έχει νόημα να πληρώνουμε χιλιάδες ευρώ σε φόρους και οι επίσημοι φορείς να θολώνουν τη μόρφωση των παιδιών, να κάνουν το μέλλον τους να μοιάζει ζοφερό και ανέλπιδο απαξιώνοντας την Δημόσια εκπαίδευση στερώντας από τα παιδιά μας το δικαίωμα στην μόρφωση. Τα παιδιά του σχολείου μας αισθάνονται στο πετσί τους από πολύ νωρίς ένα apartheid πια στην καθημερινότητά τους. Επιτρέψτε μας να εξηγήσουμε αμέσως το βαρύ χαρακτηρισμό. Όπως σας αναφέρουμε συστεγαζόμαστε με το 5ο Δημοτικό και μοιραζόμαστε τον ίδιο χώρο. Το πρωί τα παιδιά ξεκινούν την μέρα τους με προσευχή στην αυλή, κάνουν το διάλειμμα μαζί, έχουμε κοινές επισκέψεις και δραστηριότητες. Μετά το κουδούνι όμως αυτά τα παιδιά που στέκονται δίπλα-δίπλα γνωρίζουν ότι οι συμμαθητές τους θα πάνε να μάθουν εκτός από ελληνικά, αγγλικά, γαλλικά και γερμανικά. Οι μαθητές του 10ου Δημοτικού καμία ξένη γλώσσα. Αν αυτό δεν είναι εξοργιστικό για ένα μικρό παιδί, που δεν καταλαβαίνει γιατί γίνεται αυτό και αν δεν είναι διάκριση ανάμεσα στους μαθητές, για να μην χρησιμοποιήσουμε βαρύτερη λέξη από τη διάκριση, τότε τι είναι;
Παρακαλούμε για τη βοήθειά σας για την ανάδειξη ενός εξαιρετικά σοβαρού ζητήματος που κατά την άποψη μας θα λάβει εκρηκτικές διαστάσεις όσο κάποιοι επιμένουν να βλέπουν μόνον αριθμούς κι όχι ανθρώπινες ψυχές ιδιαίτερα μικρών αθώων παιδιών!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΟΥ zougla.gr (Επιμέλεια: Γεωργία Μανώλη)
Καταγγελία έκανε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων στη zougla.gr σχετικά με το καθεστώς που διέπει τη λειτουργία του 10oυ Δημοτικού Σχολείου Αγίων Αναργύρων, στο οποίο δεν διδάσκονται ξένες γλώσσες λόγω έλλειψης δασκάλων. 
Το εν λόγω σχολείο συστεγάζεται με το 5ο δημοτικό, το οποίο -εν αντιθέσει- διαθέτει διδάσκοντες για την εκμάθηση της αγγλικής, γαλλικής και γερμανικής γλώσσας. Η zougla.gr επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον πρόεδρο Ζήκο Τσάβαλο και τον αντιπρόεδρο του συλλόγου Γιώργο Χελάκη, οι οποίοι αναφέρθηκαν στο γεγονός ότι η περιοχή τους έχει πληγεί από την οικονομική κρίση και οι γονείς δεν έχουν τη δυνατότητα να στείλουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικά κέντρα ξένων γλωσσών.
Κατά συνέπεια, εναποθέτουν τις ελπίδες τους στο δημόσιο σχολείο, το οποίο από την πλευρά του αδυνατεί να παρέχει τη διδασκαλία αυτών των γλωσσών. Ως εκ τούτου, η λύση του προβλήματος δεν διαφαίνεται στον ορίζοντα, αν και έχουν ενημερωθεί οι δημόσιοι φορείς για την υπόθεση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου